2012


Assalamualaikum wbt diucapkan kepada pengunjung blog ini terutamanya warga UIA.. Pada 2 hb 11 yang lalu telah berlangsungnya Perasmian Star Seeker Week..

Pada malam tersebut telah diadakan satu perbincangan yang tentang ‘2012’ dan telah disampaikan oleh Ust. Muhamad Syaari bin Ab. Rahman.

Program yang bermula dengan perasmian ‘Star Seeker Week’ oleh Presiden Persatuan Pelajar Pre-Sains @ PRESSS (Pre-Science Students' Society) dan kemudiannya disambung dengan perbincangan konspirasi dunia 2012 telah menyebabkan ruang dewan Al-Malik Faisal dipenuhi dengan pelajar..


Bermula dengan Video Show filem ‘2012’ dan kemudiannya lemparan persoalan (hypothesis) kepada pelajar CFS telah membuatkan pelajar-pelajar khusyuk dan kaku mendengar perbentangan tersebut. MR yang berada dalam dewan tersebut juga agak teruja dengan penemuan tersebut.. MR ada juga membuat kajian tentang Illuminati dan Freemason seperti yang telah dibentangkan oleh penceramah. Namun, paluan-paluan persoalan yang telah ditanya oleh perceramah kepada pelajar terutamanya MR sendiri telah membuatkan MR semakin addicted dalam membuat kajian ini.

Kepada pelajar yang tidak dapat hadir dalam talk tersebut, anda bolehlah melayari blog Ust Syaari di http://rijal82.blogspot.com/2009/11/2012-janjikan-propaganda-tersirat.html.

Insyallah kepada sesiapa yang berminat untuk mengetahui tentang konspirasi-konspirasi yang sedang@sudah@akan berlaku di sekeliling kita, insyallah MR akan kongsikan bersama andai MR ada masa terluang.. Maklumlah, MR juga pelajar seperti kalian dan MR harus bagi komitmen dalam pembelajaran. Nasihat dari MR (insan yang sedang belajar), sama-samalah kita melatih fikiran kita untuk berfikiran kreatif dan kritik supaya akal kita sentiasa berfikir. Tahniah diucapkan kepada semua yang terlibat sama ada secara khusus ataupun tidak dalam program ini.. Selamat Berjuang..

0 Responses

    About Me

    My photo
    meronta supaya kebenaran terungkai, memujuk supaya keadilan ditegak.. bersama membongkar rahsia, menzahir kebenaran maya..

    sembang maya

    Open your mind

    FOM Ads

    Secret sign that conquer earth

    Secret sign that conquer earth